Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Pozory mylą, dowód nie

Data publikacji 17.06.2015

Ruszyła kolejna edycja kampanii pn. „Pozory mylą, dowód nie”. Prowadzona jest przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego  w Polsce - Browary Polskie. Hasło akcji to „Odpowiedzialny sprzedawca”. Jej cel to zapobieganie sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. W przedsięwzięcie to włączyła się również Policja.

Browary Polskie akcję „Pozory mylą, dowód nie” prowadzą wspólnie z Komendą Główną Policji. Zaprzestanie sprzedaży alkoholu osobom nieletnim to podstawowy cel kampanii. Skierowana jest ona do sprzedawców napojów wysokoprocentowych. Na stronie internetowej www.odpowiedzialnysprzedawca.pl można znaleźć porady dotyczące asertywnych zachowań związanych z omawianym zagadnieniem.

Zbliżają się wakacje. Szczególnie w tym okresie występuje wzmożona potrzeba działań profilaktycznych w obszarze zapobiegania sprzedaży alkoholu osobom nieletnim. Internetowa platforma szkoleniowa dla sprzedawców jest uniwersalnym narzędziem, które pomoże w odpowiedzialnym handlu napojami wysokoprocentowymi. Głównie uczy asertywnej obsługi młodych klientów podejmujących próby zakupu napojów alkoholowych.

Pamiętajmy, że również my sami możemy reagować na sprzedaż alkoholu osobom nieletnim. W świetle prawa jest to przestępstwo, za które grozi, m.in., cofnięcie koncesji na sprzedaż napojów alkoholowych. Na drodze młodego człowieka do alkoholu zawsze stoi sprzedawca, który poprzez to co zrobi albo ułatwi, albo uniemożliwi jego zdobycie.

Powrót na górę strony